guitaro.logo
معرفی 10 تا از بهترین گیتارهای فلامنکو

معرفی 10 تا از بهترین گیتارهای فلامنکو 2022

گیتارهای فلامنکو گیتارهای معمولی نیستند. آنها راحت تر از گیتارهای کلاسیک نواخته می شوند. آیا شما یک گیتاریست مبتدی علاقه مند به یادگیری سبک فلامنکو هستید؟ یا شاید یک گیتاریست باتجربه به دنبال کشف موسیقی فلامنکو باشید؟ در هر صورت انتخاب و خرید بهترین گیتار فلامنکو برای شما چالش برانگیز است.

به هر حال گزینه های زیادی در بازار وجود دارد و جستجوی بهترین گیتار فلامنکو به دلیل مارک ها و سبک های مختلف موجود در بازار ممکن است یک کار چالش برانگیز باشد. برای کمک به شما در حل این مشکل و صرف زمان کمتری برای انتخاب در این مقاله لیستی از 10 تا از بهترین گیتارهای فلامنکو را در زیر به شما ارائه می دهیم.

خواه یک نوازنده مبتدی یا حرفه ایی باشید در این لیست چیزی برای شما وجود دارد. من به طور خلاصه درباره ویژگی های خاص هر ساز توضیح خواهم داد و همچنین به شما نشان می دهم که در یک گیتار فلامنکو با کیفیت باید به چه جنبه هایی توجه کنید.

چه شما یک مبتدی باشید که تازه می خواهد وارد دنیای فلامنکو شود و چه یک حرفه ای که به دنبال گیتار فلامنکو برای رفتن به روی صحنه است، این ها بهترین گیتارهای فلامنکو موجود در بازار امروز هستند!

بسیاری از گیتارهای این لیست از گیتارهای فلامنکو کوردوبا تشکیل شده است. و این به این ساده است که من معتقدم که این گیتارها در حال حاضر بهترین گیتارهای فلامنکو هستند که می توانید داشته باشید.

گیتار Cordoba GK Studio Negra Flamenco

11111

کوردوبا در حال حاضر بهترین گیتارهای فلامنکو موجود در بازار را تولید می کند و با هدف تلفیق فن آوری مدرن و سنت، گیتارهایی با کیفیت عالی را با قیمت متناسب با انواع بودجه ها ارائه می دهند. بسیاری از انتخاب های من در این لیست از گیتارهای کوردوبا است.

این فقط به دلیل کیفیت عالی و صدای فوق العاده آنها است. اگر با گروه معروف Gipsy Kings آشنا هستید حتما می دانید که این گروه با گیتارهای Cordoba کار می کنند. گیتار Cordoba GK Studio Negra Flamenco از چوب صنوبر عالی اروپایی، پشت و کناره های چوب هندی و روکش براق ساخته شده است و لحن تولید شده توسط این گیتار بی نظیر است.

گردن، بدن و عرض مهره نسبت به بیشتر گیتارهای سنتی کمی نازک تر است و از این رو بهترین گیتار فلامنکو برای اجرا روی صحنه است. همه این ویژگی ها باعث راحتی در نواختن این گیتار شده و هر نوازنده گیتار می تواند آن را ساعت ها بنوازد بدون اینکه احساس خستگی کند. 

مانند تمام گیتارهای کوردوبا ، GK Studio Negra دارای یک میله خرپای دو طرفه است که در گردن تعبیه شده است. از ویژگی های این گیتار می توان به صفحه انگشت گذاری و پل گل رز، براقیت بالا، گلپیدورهای شفاف و سیم های ممتاز Savarez Cristal Corum اشاره کرد.

در مجموع طراحی راحت و انتخاب مواد به این گیتار احساسی ممتاز و صدایی متنوع می بخشد. لحنی که این گیتار تولید می کند بسیار پر جنب و جوش و جذاب است و برای موسیقی و رقص های سنتی اسپانیایی عالییست.

 

Cordoba GK Pro Negra

 

22 2

اگر شما مایلید گیتاری را که دارای کیفیت حرفه ای و ساخت عالی است بخرید مدل Cordoba GK Pro Negra Gipsy Kings بهترین گزینه برای شماست. بدنه این گیتار با صنوبر اروپایی با کیفیت بالا و پشت و کناره های چوب گل رز هندی ساخته شده است و انگشتان شما به راحتی قادر به استراحت و حرکت روی فرت ها خواهند بود.

این گیتار فلامنگو سبک و نازک است و ابعاد آن تقریباً مشابه GK Studio و اندکی باریک تر از گیتار استاندارد فلامنکو است. این یک گیتار خیره کننده است و رزت منبت کاری شده و تیونرهای طلا آن را به یک گیتار زیبا تبدیل کرده است. شما به سختی می توانید یک گیتار فلامنکو حرفه ای بهتر از GK Pro Negra پیدا کنید، مگر اینکه به اسپانیا بروید!

 

گیتار Cordoba 55FCE با بدن نازک

33 2

 

گیتار Cordoba 55FCE که توسط گیتاریست برجسته فلامنکو Gipsy Kings نواخته می شود یکی از گیتارهای فلامنکو گران قیمت و با صدای عالی است که با بالای صنوبر اروپایی و پشت و کناره ها با جلای براق ساخته شده است. این گیتار همراه با یک سیستم پیکاپ Fishman Prefix ProBlend داخلی ارائه می شود.

کنترل های EQ و کیفیت پیکاپ های با کیفیت این گیتار را برای متخصصانی که به آمپرهای بزرگ متکی هستند بسیار ضروری کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است گیتار 55FCE دارای طراحی بدنه باریک و گردن باریک تری است که گردن از سرو اسپانیایی با یک صفحه انگشت گذاری آبنوس ساخته شده است که نوازندگی راحتی را ایجاد می کند.

چه در خانه و چه در صحنه نوازندگی کنید با این گیتار خسته نخواهید شد. اگر شما یک گیتاریست راک هستید که به دنبال سازهای رشته ای نایلونی هستید گیتار فلامنکو صوتی-الکتریکی Cordoba 55FCE یک انتخاب عالی است، به خصوص اگر می خواهید روی صحنه بروید.

 

گیتار Cordoba Solista Flamenca

44 3

 گیتار Cordoba Solista Flamenca تجربه نوازندگی فوق العاده پویا و غنی را برای شما به ارمغان می اورد. قسمت بالای گیتار از صنوبر جامد خارق العاده اروپایی ساخته شده است و اگر به دنبال یک گیتار فلامنکو هستید که بتوانید یک عمر آن را بنوازید  Cordoba Solista Flamenca با صدای زیبا و سرزنده مناسب شماست!

 

گیتار Cordoba f7 paco flamenco

55 1

 

این گیتار به افتخار گیتاریست فلامنکو ویرجوز اسپانیایی، Paco de Lucía ساخته شد. گیتار کوردوبا F7 Paco فلامنکو یکی از بهترین گیتارهای فلامنکو است که با استفاده از یک سرو کانادایی به جای صنوبر جامد ساخته شده و با مدلهای قبلی که تاکنون نشان داده شده تفاوت دارد.

لحن این گیتار به اندازه بعضی از دیگر گیتارهای این لیست روشن نیست، اما این یک نقطه ضعف برای این گیتار نیست. گردن چوب ماهون جامد که در یک زاویه مسطح تنظیم می شود، باعث دوام این گیتار می شود.

 

گیتار یاماها فلامنکو CG172SF

66 1

 

گیتار یاماها فلامنکو CG172SF در عین حال که کیفیت و قابلیت گیتارهای Yamaha را مجسم می کند انتخاب عالی برای نوازندگانی است که بودجه بیشتری دارند. اگر از یک گیتار کلاسیک برای سبک بازی فلامنکو استفاده کنید ممکن است نتیجه مورد نظر را دریافت نکنید.

اگر می خواهید یک گیتار فلامنکو با کیفیت تهیه کنید، این گیتار برای شما ایده آل است. قسمت فوقانی آن از صنوبر جامد و کناره ها و پشت آن از سرو ساخته شده است. این مواد به شما یک صدا و حجم جامد می دهند. گردن این گیتار فلامنکو ناتو است و پل و صفحه انگشتی آن از گل رز است.

برای کسانی که اولین قدم های خود را به دنیای موسیقی فلامنکو برمی دارند و به دنبال خرید اولین گیتار فلامنکو خود هستند، یاماها CG172SF گزینه بسیار خوبی است.

 

گیتار آکوستیک – الکتریک Alhambra 3F CT Flamenco

77 2

گیتار آکوستیک – الکتریک Alhambra 3F CT Flamenco همراه با پیکاپ الکترونیکی داخلی و تیونر ساخته شده است. اگر می خواهید گیتار خود را به یک آمپر متصل کنید این گیتار گزینه مناسبی است. سیستم داخلی در مقایسه با نمونه های کلاسیک معمولی گزینه مناسب تری است.

که از ترکیب رویه صنوبر آلمانی، پشت و کنار چوب ماهون، و صفحه انگشت گل رز ساخته شده است. این گیتار با پیش آمپر فیشمن داخلی صدایی ایجاد می کند که در تصور نمی گنجد. بدنه همچنین دارای یک برش است، بنابراین شما می توانید به راحتی به آن نت های بالا برسید.

من این گیتار فلامنکو را به دلیل وجود آمپ داخلی و مقرون به صرفه بودن آن دوست دارم، بنابراین اگر فکر می کنید دوست دارید از این قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده برخوردار باشید گیتار الکتریکی صوتی الحمرا یکی از گزینه های رو میز شما خواهد بود.

 

گیتار فلامنکو Prudencio Saez PS-15-S

88 1

 

گیتار PS-15-S یکی از بهترین گیتارهای فلامنکو می باشد که لحنی گرم و در عین حال قدرتمند ایجاد می کند و برای بسیاری از نوازندگانی که مایل به داشتن گیتار فلامنکو Prudencio Saez PS-15-S هستند باید بگویم که برندی است که از سال 1963 شروع به کار کرده و گزینه ایی ارزان و با قیمت مناسب است.

 

گیتار Angel Lopez CF1246 S Flamenco

 

99 2

گیتار Angel Lopez CF1246 S Flamenco یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت و از بهترین گیتارهای فلامنکو است که توسط آنجل لوپز ساخته شده و دارای صفحه رویی صنوبر، پشت و کناره های سرو و صفحه انگشت گذاری گل رز می باشد و با سایر گزینه های گران قیمت هم تراز است.

این گیتار دارای بدنه ایی است که با یک پوشش براق زیبا پوشانده شده است تا از آن محافظت کند. افراد مبتدی می توانند به سرعت این گیتار را بیاموزند زیرا این مدل برای مبتدیان برای مدت طولانی بسیار خوب عمل می کند و یکی از گیتارهای فلامنکو عالی برای مبتدیان است.

گیتار فلامنکو الحمرا مدل 4F سایز 4/4

1 30

یکی از پر فروش ترین گیتارهای جهان گیتار فلامنکو الحمبرا 4F  است. این گیتار محبوبیت خاصی در بین دوستداران این سبک دارد. جنس صفحه‌ی رویی این گیتار از صنوبر آلمانی و جنس صفحه‌ی پشتی از چنار لمینت ساخته شده است. به طور کلی می توان گفت فلامنکو الحمبرا مدل 4F برای کسی که شروع به یادگیری  و آشنایی با سبک فلامنکو می کند انتخاب بسیار خوبی است. گیتار فلامنکو الحمبرا مدل 4F سایز 4/4 دارای صدای کوبه ای و پر حجم است و با آن می توانید صدای قدرتمند و شگفت انگیز فلامنکو را تجربه کنید. 

 

گیتار تار فلامنکو کرمونا رزا مورنا نایلون

شاید نام برند کرمونا را نشنیده باشید. این برند از سال 1924 تجارت و در بلغارستان تولید می شود. از آنجا که نوازندگان فلامنکو از ناخن های خود برای کندن سیم ها استفاده می کنند که می تواند همه را خراشیده و پاره کند. به همین دلیل در بدنه این گیتار دو پیکگارد قرار داده شده تا اطمینان حاصل شود که تا آنجا که ممکن است از آن محافظت می شود و آسیبی نمی بیند. پیک‌گارد قطعه‌ای از پلاستیک یا مواد دیگر (اغلب چند لایه) است که روی بدنه یک گیتار قرار می‌گیرد و هدف اصلی پیک‌گارد محافظت از گیتار در برابر خراشیدگی می باشد.

10 3

guitaro.logo_

گیتارو

گیتارو مرکز تخصصی خرید انواع گیتار با ارزانترین قیمت در ایران و ارسال فوری به سراسر کشور همراه با مشاوره و راهنمای خرید جهت انتخاب بهترین گیتار

این مطلب را به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی 10 تا از بهترین گیتارهای فلامنکو 2022»

  1. محمدعلی محمدی

    اولین باری بود که بی نقص ترین بررسی گیتارهای حرفه ای رو خواندم این نوشته ها قطعا ارتباطی به موجودی فروشگاهتان نداشت واقعا عالی بود ضمنا دنبال تهیه یک گیتار کلاسیک کوردوبا از سریهای fce وپیکاپدار هستم بخصوص 55fce body thin negra ویا سایر مدلهای این سری اگر موجود بود اطلاع دهید ممنون میشم .شماره ام رو قبلا توسط ایمیل فرستادم خدمتتون با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *