guitaro.logo
معرفی بهترین گیتار آکوستیک با اکشن پایین

معرفی 15 تا از بهترین گیتارهای آکوستیک با اکشن پایین

گیتارهایی که دارای اکشن پایین هستند مزایایی دارند که آنها را در بین بسیاری از گیتاریست ها محبوب می کند! اما چگونه می توان در مورد خرید یک گیتار خوب با اکشن پایین اقدام کرد؟ به دست آوردن یک گیتار با کیفیت خوب با اکشن مناسب بسیار مهم است. زیرا می تواند الهام بخش شما باشد تا زمان بیشتری را صرف تمرین و بهبود مهارت های خود کنید. در ادامه این مقاله، بهترین گیتارهای آکوستیک با اکشن را بررسی خواهیم کرد. اکشن گیتار ارتفاع بین فرت بورد و سیم است و این ارتفاع تعیین می کند که چقدر باید روی سیم ها فشار دهید تا صدایی واضح تولید کنید. دانستن مزایای گیتارهای اکشن پایین به شما کمک می کند تا بدانید که آیا این گیتار انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود یا خیر. اگر می‌خواهید در مورد بهترین گیتارهای اکوستیک با اکشن پایین بیشتر بدانید و توضیح مفصلی در این رابطه بخوانید در ادامه با گیتارو همراه باشید.

 

معرفی بهترین گیتارهای آکوستیک با اکشن پایین

1. Taylor 214ce-K Acoustic-Electric

1 1

وقتی صحبت از راحتی و قابلیت نواختن به میان می‌آید شکست دادن گیتارهای تیلور سخت است. Taylor 214ce-K یکی از بهترین گیتارهای آکوستیک با اکشن پایین، نوآوری‌های خارق‌العاده با ظاهری خیره‌کننده است که از رویه صنوبر جامد Sitka با پشت و کناره‌های کوآ ساخته شده است. سیم های برنز اکسیر فسفر این گیتار اکشن را بیشتر کاهش می دهند تا بهترین نتیجه را از گیتار خود بدست اورید. از نظر بصری،  بدنه کوآ واقعاً چشم‌ها را به خود جلب می‌کند، در حالی که روکش ساتن، تیونرهای کرومی، پل آبنوس، و تزئینات صفحه انگشتی جذابیتی درجه یک به آن بخشیده است.

 

2. Yamaha APX600 Acoustic-Electric

 

2 2

 

 

یاماها APX600 یک مدل فوق‌العاده محبوب است که طراحی آسان برای نواختن، ساخت محکم، و وسایل الکترونیکی چشمگیر آن را به گیتاری بسیار پرطرفدار تبدیل کرده است. طراحی نازک و گردن راحت و اکشن پایین استفاده از آن را برای نوآموزان و گیتاریست‌های جوان‌تر راحت تر کرده است. برای ساخت بدنه این گیتار یاماها از تونوود لمینیت شده با کیفیت بالا استفاده شده و رویه صنوبر و پشت، پهلوها و گردن چوب ماهون همگی لمینت با کیفیت عالی هستند که ساختار بسیار بادوام و مستحکمی را به وجود آورده است.

 

3. گیتار آکوستیک مینی تیلور جی اس

 

3 1
 

 

Taylor GS Mini با طراحی منحصربه‌فرد Grand Symphony و خروجی شگفت‌انگیز و اکشن پایین به شما یک نسخه کوچک شده از شکل محبوب GS با نمایه سنتی بدون برش ارائه می دهد. ما باید کمی بیشتر در مورد طراحی گردن استثنایی GS Mini صحبت کنیم، زیرا این چیزی است که بیشترین تأثیر را روی عملکرد آن دارد. از نظر زیبایی شناختی، این ساز بیشتر جذابیت خود را از رنگ ماهاگونی عمیق گرفته است.

 

4. گیتار آکوستیک یاماها FG800

 

4 1

 

سری FG یاماها برای بیش از پنج دهه جامعه نوازندگان گیتار را جذب کرده و در خدمت آنها بوده است. آنها به خاطر قابلیت پخش بی دردسر، دوام و کیفیت صدای چشمگیرشان و مهمتر از همه قیمت مناسبشان محبوب هستند. گردن ناتو باریک گیتار آکوستیک یاماها FG800 با لبه‌های گرد امکان حرکت آسان روی صفحه انگشت را فراهم می‌کند. یاماها رویه صنوبر را به‌طور هوشمندانه با چوب ناتو مقرون‌به‌صرفه، سبک و قابل اعتماد برای پشت، پهلوها و گردن جفت کرده است. هر دو صفحه انگشت و بریج از چوب گردو ساخته شده اند. استفاده زیاد از nato در ساخت FG800 باعث می شود که وزن آن فوق العاده سبک و راحت باشد.

 

5. مارتین LX1E آکوستیک-الکتریک

5 1

این گیتار با بدنه با طول 23 اینچی آن که به طور هوشمندانه ساخته شده است، یکی از بهترین گیتارهای آکوستیک با اکشن پایین است وسایل الکترونیکی تعبیه شده در LX1E به تطبیق پذیری آن کمک می کند و آن را در لحظه آماده صحنه می کند. این گیتار آکوستیک جمع و جور با سیستم پیش تقویت‌کننده و پیکاپ Fishman Soniton از پیش نصب‌شده تضمین می‌کند که صدای طبیعی هنگام اتصال به برق پخش شود.

 

6. گیتار Dreadnought سری Alvarez Artist AD60

6 1

این گیتار با طراحی بی عیب و نقص، دست ساز و قابلیت نواختن فوق العاده روان دارای ظاهری زیبا و براق طبیعی است و منبت‌های Paua abalone و صنوبر سیتکا با درجه A+ جامد رویه فوق‌العاده محکم آن را تضمین می‌کند. بقیه بدن از جمله گردن، از چوب ماهون ساخته شده است و پل و فینگربرد هر دو از چوب رز استاندارد هستند. این گیتار می تواند با بسیاری از مدل های سطح بالاتر رقابت کند.

 

7. Martin DJR-10e

 

7 1

 

گیتار DJR-10e، مارتین قابلیت پخش بی دردسر و صدایی متعادل را در بدنه ای با اندازه جمع و جور که به راحتی در دست قرار می گیرد را ارائه می دهد. بدنه منحصر به فرد DJR-10e برای نوازندگان جوان، مبتدیان و کسانی که به دنبال یک گیتار مسافرتی جمع و جور هستند عالی است. اگرچه قیمت آن ممکن است کمی گران به نظر برسد. اما وقتی صحبت از مارتین به میان می‌آید، مطمئناً ارزش آن گیتار چیزی بیشتر از پولی است که برای آن پرداخت می کنید. رویه به طرز ماهرانه ای از صنوبر جامد Sitka ساخته شده است که باعث می شود صدای شفاف و روشن آن با گذشت زمان حتی بهتر شود.

 

8. گیتار اکوستیک Jasmine S34C NEX

 

8 1

 

 S34C NEX گیتاری بسیار مقرون به صرفه است که تمرکز زیادی بر کیفیت، طراحی و قابلیت نواختن دارد. با خرید این گیتار تیونرهای کرومی مقاوم در برابر خوردگی، یک پل چوب رز و یک مهره استخوان مصنوعی دریافت می کنید. به طور کلی این گیتار دارای ساختاری محکم و خوش ساخت و از نظر بصری نیز بسیار جذاب است.

 

9. Taylor Academy 10E Dreadnought Acoustic-electric

 

9 1

 این گیتار مجموعه ایی از طراحی هوشمندانه و کیفیت صدای درجه یک را ارائه می دهد. سایر مشخصات قابل توجهی که با این مدل ارائه می شود، تیونرهای کرومی قوی، مهره Nubone، زین Micarta و یک گل رزت تک حلقه ای بالتیک خیره کننده است. کیفیت صدای عالی چیزی است که از یک تیلور انتظار می رود و این دقیقاً همان چیزی است که شما از این گیتار دریافت می کنید.

 

10. گیتار آکوستیک-الکتریک Yamaha FG-TA Transacoustic Dreadnought

10 1

 

 اغراق آمیز نیست اگر FG-TA را یکی از بهترین گیتارهای آکوستیک-الکتریک بنامیم. علاوه بر رنگ قهوه‌ای چشم نواز، این مدل در رنگ های قرمز یاقوتی و مشکی نیز موجود است. لحن روشن و واضح این گیتار یاماها با ترکیب صنوبر-ماهونیک صدای طبیعی این ساز را غنی می کند و همه اینها فقط با استفاده از بدنه گیتار بدون نیاز به اتصال آن به برق می باشد!  وقتی این گیتار را به برق متصل کنید، از دقت پری امپ اختصاصی System70 Transacoustic و پیکاپ پیزو SRT شگفت زده خواهید شد.

 

11. Fender CD-60SCE Dreadnought

11 2

فندر با ترکیب یک طراحی هوشمندانه و لوازم الکترونیکی قدرتمند، یک گیتار عالی را در قالب CD-60SCE ارائه کرده است. این گیتار آکوستیک الکتریک زیبا همه چیزهایی را دارد که یک گیتاریست نوپا نیاز دارد را دارد! رویه چوب صنوبر جامد و بدنه چوب ماهون آن به گونه ای طراحی شده است که یک تجربه نوازندگی بی نظیر را فراهم کند. Fender به دلیل داشتن سخت افزار با کیفیت عالی شناخته شده است. رویه از چوب صنوبر جامد ساخته شده است، در حالی که گردن گیتار از چوب ماهون است.

12. Ovation CE44

12 1

 دستان شما از نواختن این گیتار زیبا خسته نمی شوند. گیتارهای Ovation برای نوازندگان گیتار با تجربه‌تر و کسانی که دنبال صدای خاصی هستند و کسانی که مایل اند کمی بیشتر هزینه کنند ساخته شده‌اند. در نگاه اول، به احتمال زیاد متوجه حفره های صوتی متعدد آن خواهید شد، این فقط یک ترفند بصری نیست و دلایل علمی برای آن وجود دارد و صدای گیتار را دلنشین تر می کند.

 

13. کوردوبا C9 کراس اوور کلاسیک

13 2

گیتارهای کوردوبا ترکیبی دوست داشتنی از طرح های سنتی و فناوری مدرن دارند. پرداخت روی c9 یکی از بهترین مواردی است که می توانید روی گیتاری با این رنج قیمت ببینید. این گیتار عالی برای کسانی است که می خواهند به یک گیتار اسپانیایی در سطح کنسرت دست یابند. Cordoba c9 یک گیتار دارای ویژگی های مدرن مانند میله خرپایی دو طرفه است که پایداری گردن را برای مدت طولانی تضمین می کند. c9 در مقایسه با گیتارهای کلاسیک سنتی، گردن کمی باریک‌تر دارد که کار را برای کسانی که به گیتارهای آکوستیک سیم فولادی عادت دارند آسان‌تر می‌کند. اندازه بدنه این گیتار بسیار کوچکتر از گیتارهای کلاسیک سنتی است. سری luthier این گیتارهای کوردوبا کاملاً دست ساز هستند، با چوب های درجه یک که با دقت انتخاب شده اند.

14. Ibanez AW54CEOPN

 

14 3

 این گیتار از سری معروف Artwood ایبانز و در سطح متوسط ​​است که گل رز سیاه و سفید زیبای اطراف حفره صدا بر جذابیت آن افزوده است. اکشن این گیتار بسیار پایین است و با رشته های D’addario عرضه می شود. کناره ها و پشت از چوب ماهون است که دارای یک روکش طبیعی است که به آن ظاهری فوق العاده قدیمی می دهد.

 

15. Washburn HarvestD7S

15 3

Washburn Harvest D7S واقعا یک اثر هنری است. گیتارهای Washburn نسبت به قیمتی که دارند بسیار عالی هستند. و این گیتار با رویه صنوبر جامد و بدنه چوب ماهون قطعاً از سایر گیتارهای مقرون به صرفه در این محدوده متمایز است. Washburn از  سال 1883 گیتارهای با کیفیت و مقرون به صرفه می سازد و یکی از برندهای مورد علاقه در میان نوازندگان است. گردن نسبتا کوچک است که بازی را برای مبتدیان یا افرادی که دست های کوچکتری دارند آسان تر می کند. پشت و کناره ها از چوب ماهون ساخته شده اند و روکش براق خوبی دارد. گیتار Washburn HarvestD7S لوازم الکترونیکی با کیفیت خوبی را ارائه می دهد و صفحه Spruce تضمین می کند که صدای عالی و فوق العاده واضحی داشته باشید. این گیتار برای اجرای زنده بهترین گیتار است و گیتاری فوق العاده و همه کاره است که برای هر سبکی مناسب است.

 

اکشن پایین به چه کار می آید

 اکشن پایین به این معنی است که سیم‌های گیتار شما به فرت‌بورد نزدیک‌تر هستند. به همین دلیل است که برای نواختن نت‌ها یا آکوردها باید فشار کمی وارد کنید. این یک مزیت بزرگ است، به خصوص برای گیتاریست های مبتدی که تازه شروع به یادگیری گیتار کرده اند. اکشن کم به قابلیت نواختن گیتار شما می افزاید و نواختن با سرعت های بالاتر را بسیار راحت می کند.

نکته حرفه ای: در حالی که نواختن گیتارهای با اکشن پایین فوق العاده روان هستند، اگر مراقب نباشید می توانند منجر به وزوز شوند. وزوز به این معنی است که رشته به جای روی آن، فرت را لمس کرده و  یک صدای وزوز آزاردهنده ایجاد می کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنم مطمئن شوید که اکشن شما به اندازه‌ای پایین است که بتوانید راحت بازی کنید، اما نه آنقدر پایین که منجر به وزوز شود.

 

 

 

guitaro.logo_

گیتارو

گیتارو مرکز تخصصی خرید انواع گیتار با ارزانترین قیمت در ایران و ارسال فوری به سراسر کشور همراه با مشاوره و راهنمای خرید جهت انتخاب بهترین گیتار

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *