guitaro.logo
معرفی بهترین گیتارهای آکوستیک و الکتریک برای زنان

معرفی بهترین گیتارهای آکوستیک و الکتریک برای زنان

اگرچه چیزی به نام گیتار برای دختران و زنان وجود ندارد اما گیتارهایی وجود دارند که با در نظر گرفتن زنان ساخته شده‌اند. در حالی که گیتار «مردانه» یا «زنانه» وجود ندارد، اما از نظر آناتومیکی زن و مرد با هم تفاوت دارند، به این معنی که هنگام انتخاب گیتار، نیازهای متفاوت و سطوح راحتی متفاوتی بین آنها وجود خواهد داشت. انتخاب گیتار با اندازه مناسب می‌تواند چالش بزرگی باشد، به‌خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اید و کم و بیش از برندهای بی‌شمار موجود در بازار، نوع سازهایی که می‌سازند و محدوده قیمت آن‌ها بی‌اطلاع هستید.

در این مقاله لیستی از بهترین گیتارهای آکوستیک و الکتریک برای زنان را به شما ارائه کرده اییم و توصیه هایی در مورد گیتارهای عالی برای مبتدیان زن را آورده اییم که برای هر گیتاریستی که به طور کلی دستان کوچکی دارد نیز مفید خواهد بود. هیچ چیز ناامید کننده تر از داشتن گیتاری نیست که برای نوازنده ناراحت کننده باشد و هرچه نواختن گیتار سخت تر باشد، گیتار آموز بیشتر احتمال دارد که تسلیم شود.

 

مشخصاتی که یک زن باید در هنگام خرید گیتار جدید در نظر بگیرد:

پیدا کردن یک گیتار عالی برای دست‌های کوچک کار دشواری نیست اگر بدانید در هنگام خرید گیتار برای زنان به دنبال چه چیزی باشید. نوع بدن، طول مقیاس و شعاع گردن و چوب بکار رفته در بدنه و گردن گیتار مشخصاتی است که یک زن در هنگام خرید گیتار باید در نظر بگیرد. اکثر مبتدیان زن معمولاً گیتارهای Parlor، گیتارهای اندازه کنسرت و گیتارهای Auditorium را راحت‌ترین گیتار می‌دانند. طول مقیاس معمولاً با نوع بدن گیتار مطابقت دارد و با یک گردن گردتر با شعاع کوچکتر ممکن است برای نواختن آکوردها احساس راحتی بیشتری داشته باشید. در حالی که شعاع بزرگتر با منحنی کمتر برای نواختن ملودی ها و تکنوازی راحت تر خواهد بود.

معرفی بهترین گیتارهای آکوستیک و الکتریک برای زنان

Rogue Starter Acoustic با روکش صورتی

1 5

Rogue Starter Acoustic یکی از بهترین گیتارهای آکوستیک برای زنان با روکش صورتی است. این گیتار یک گیتار در اندازه کوچک عالی برای دختران و دارای کوک پایدار و صدای مناسب است و مقیاس 7/8 اینچ آن را برای بچه‌ها یا گیتاریست‌های با بدن و دست‌های کوچک‌تر بسیار مناسب می‌کند.

 دیزی راک پیکسی الکتریک- آکوستیک

2 5
 

دیزی راک یک شرکت متعلق به زنان و متخصص در گیتارهای طراحی شده برای دختران است. Daisy Rock Pixie یک گیتار الکتریک آکوستیک با اندازه کامل با طراحی گردن باریک دیزی راک است که برای دست‌های کوچک زنان جوان مناسب می باشد.

Epiphone Hummingbird PRO

3 8
 

این گیتار مورد علاقه بسیاری از نوازندگان مشهور از جمله ستارگان زن شریل کرو، میشل برانچ و جنیس جاپلین بوده است و من آن را به عنوان یک گیتار خوب برای دختران و زنان توصیه می کنم.

جکسون JS سری Randy Rhoads Dinky Minion

JS1X

4 5

 Dinky Minion یک گیتار الکتریک مبتدی شگفت‌انگیز است و با بدنه صنوبر، گردن افرا و با اندازه ⅔ ساخته شده و مجموعه کاملی از هامباکرهای دوگانه Jackson High Output را ارائه می دهد. این گیتار با روکش نئونی درخشان، هر دختری را مجذوب خود خواهد کرد.

Ibanez Artcore AS63 Semi Hollow

5 1
 

سازهای Ibanez برای گیتارهای مبتدی عالی هستند و این مدل خاص یکی از بهترین گیتارهای مبتدی زن در بازار است. این گیتار الکتریک نیمه توخالی زیبا به دلیل داشتن بدنه جمع و جور و راحت برای نوازندگان ریزه اندام و مبتدیان گیتار الکتریک مناسب است. این ساز مقرون به صرفه، سبک وزن، قابلیت نواختن آسان را ارائه می دهد و یکی از خیره کننده ترین سازهای این لیست است. گیتارهای بدنه نیمه توخالی سازهای ایده‌آلی را در ژانرهای مختلف موسیقی می‌سازند و از این رو در میان نوازندگان بیشترین درخواست را دارند. بدنه Sapele آن به همراه پیکاپ Infinity R یک لحن فوق‌العاده گرم و متعادل ارائه می‌کند.

Ibanez JEMJRSP

6 1

این  گیتار حتی برای ریزه اندام ترین بازیکنان نیز به اندازه کافی سبک است. من این گیتار را در لیست گیتارهای دخترانه قرار می‌دهم زیرا این گیتار در دو رنگ زرد و صورتی روشن ارائه می شود و صرف نظر از رنگ‌های پر جنب و جوش یک گیتار کامل برای زنان می باشد.

 

گیتار آکوستیک یاماها FS820

77
 

بدنه این گیتار نازک‌تر از حد معمولی است و به همین دلیل است که گیتار به راحتی در دستان شما قرار می گیرد و نواختن آن ساده است. و از آنجایی که صدایی غنی ایجاد می کند و راحت است، می توانید ساعت ها با آن بازی کنید. این گیتار برای گیتاریست های مبتدی تا پیشرفته مناسب است. نواختن این گیتار به دلیل بدن باریک آسان و با صدای غنی و شفاف برای اجرای طیف گسترده ای از تکنیک ها ایده آل است اما به دلیل  اندازه کوچک، برای همه مناسب نیست

 

گیتار بدنه نازک Yamaha APX600 BL  بهترین گیتار برای زنان و دختر

9 1
 

بدنه این گیتار از چوب ماهون سه لایه ساخته شده است که دارای مشخصات و ظاهری مشابه با ماهاگونی معمولی است. این گیتار با یک سیستم پیکاپ یاماها شامل یک پیش تقویت کننده با باتری ارائه شده است. گیتار Yamaha APX600 BL دارای لحن واضح و متعادل است و برای بازیکنان با دست های بزرگتر مناسب نیست.

گیتار آکوستیک Fender CP-60S

10
 

صفحه انگشت گذاری این گیتار مانند بیشتر آکوستیک‌ها، از چوب رز است و دارای یک گردن ماهون برای تناسب با بدن است. CP-60S توانایی تولید موسیقی با کیفیت بالا را دارد. اگرچه کمبود وسایل الکترونیکی یک نقطه ضعف برای این گیتار است، اما در عوض این گیتار عملکرد تحسین برانگیزی دارد.

گیتار  Ibanez AEG70 Acoustic

11 5

در این گیتار یک تیونر داخلی وجود دارد تا بتوانید همیشه بهترین صدا را داشته باشید. به‌علاوه، از آنجایی که سیم‌های گیتار دارای روکش Ibanez هستند بیشتر از سیم‌های بدون روکش دوام می آورند و می‌توانید برای مدت طولانی از این سیم ها استفاده کنید.

گیتار آکوستیک Fender CC-60SCE

13 3

رویه این  گیتار آکوستیک از صنوبر جامد و پشت و کناره ها از چوب ماهون ساخته شده است. همچنین دارای یک پری امپ است که کنترل عمق صدا را بر عهده دارد. این گیتار به هر سبک نوازندگی آکوستیک به خوبی پاسخ می دهد و تنها عیب آن این است که سیم ها نیاز به تعویض مکرر دارند.

گیتار Ibanez GRM21BKN 3⁄4 Size Mikro

12 3

این گیتار الکتریک برای نوازندگان مبتدی که دستان کوچکی دارند عالی است و ایده آل برای زنانی است که ریزه اندام هستند و به دنبال گزینه ای ارزان قیمت در الکتریک می باشند. پیکاپ های هوماکینگ آن همراه با بدنه صنوبر، گردن افرا، نواختن سریع برای دست های کوچک را امکان پذیر و آن را به یک گیتار مبتدی دخترانه تبدیل می کند.

اشتباهات رایج هنگام خرید اولین گیتار آکوستیک

هنگام خرید گیتار آکوستیک باید از برخی اشتباهات زیر اجتناب کنید:

-انتخاب اندازه اشتباه گیتار آکوستیک: اگر دست شما کوچک است، گردن باریکتر و گیتاری با بدن نازکتر برای شما مناسب است.

-انتخاب گیتار آکوستیک بر اساس برند: برند گیتار مهم است، اما باید صدا و ظاهر یک گیتار آکوستیک را در نظر بگیرید.

-انتخاب گیتار بر اساس قیمت: بودجه مهم ترین عامل در هنگام خرید ساز است. برای اولین گیتار آکوستیک مبتدی، محدوده قیمت 200 تا 300 دلار ایده آل است.

 

سوالات متداول برای خرید گیتار آکوستیک برای  زنان

در مقاله معرفی بهترین گیتارهای آکوستیک و الکتریک برای زنان، سوالات متداول هنگام خرید یک گیتار آکوستیک خوب برای مبتدیان و تازه کارها را خلاصه کردم.

 آیا می توانم با دستان کوچک گیتار آکوستیک بنوازم؟

بله! نوازندگان با دست های کوچک می توانند گیتار آکوستیک را به خوبی بنوازند. انواع مختلفی از گیتارهای آکوستیک با کیفیت خوب برای دستان کوچک وجود دارد که می توانید آنها را خریداری کنید مانند Washburn Heritage Series HG12S، Fender FA-235E، Breedlove Discovery Concertina CE.

یک گیتار مناسب  برای خانم ها چه گیتاری است؟

اندازه کنسرت برای دست های زنان مناسب است. اندازه ¾ یکی دیگر از اندازه های خوب برای خانم ها می باشد.

چقدر باید برای خرید اولین گیتارم خرج کنم؟

200 تا 500 دلار محدوده خوبی برای یک گیتار با کیفیت است. زیر 100 دلار فقط گیتارهای با صدای بد و ساخت ضعیف را می توانید بخرید.

 آیا افرادی که دست های کوچک دارند می توانند گیتار سایز کامل بنوازند؟

بله آنها میتوانند. گیتارهای سایز کامل صدای عمیقی را ارائه می دهند. تعداد زیادی گیتار سایز کامل با گردن باریک‌ وجود دارد که بهترین انتخاب برای دست‌های کوچک‌تر می باشند.

برای خرید هر گیتاری می توانید از طریق سایت فروشگاه گیتارو سفارش خود را ثبت کنید و در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

guitaro.logo_

گیتارو

گیتارو مرکز تخصصی خرید انواع گیتار با ارزانترین قیمت در ایران و ارسال فوری به سراسر کشور همراه با مشاوره و راهنمای خرید جهت انتخاب بهترین گیتار

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *